SIMULAAKRUM

*

klišee

"Ma nägin täna naljakat und. Subtiitritega ja puha. Kõigepealt oli seal Ardo, pärast tuli Peeter ka ja siis veel üks mees, keda ma ei armastanud. Me mängisime keeglit ja näitasime keelt. Mina mängisin selle tundmatuga paaris ja mul olid 2 numbrit väiksemad kingad jalas. Väga paha oli niimoodi. Huvitav, mida see peaks tähendama?"
"Aga kes võitis?"
"Mina ikka. Ikka mina."
"Siis on ju kõik hästi. Läbi raskuste tähtede poole."
"Milleks sellised kli
šeed, ah?"
"Sinu elu ongi paras kli
šee. Sa ilmselt sured suudeldes või siis mõnda pesemata viinamarja."
"Ära ole selline...– Sina olid ka seal, muide. Minu unenäos."
"Ja mis ma seal tegin?"
"Ütlesid tere."
"Selge. Astun homme ka läbi, kui aega saan."

1 Comments:

At 11:47 AM, Blogger Heli said...

Hmm, millegipärast tundub "käekiri" pisut tuttavlik... Sarka?

 

Post a Comment

<< Home