SIMULAAKRUM

*

probleem

"Mul on väike probleem, kas tead?"
"Mis probleem sul on?"
"Maideagi kuidas nüüd öelda... Su õetütar on probleem, vaata. Äkki me peaks su õega vähem suhtlema."
"Kuidas saab mu õetütar sulle probleem olla? Ta on nagu 13 aastane praegu."
"Vot just. Täpselt. Kui sa kööki lähed, siis ta tahab mulle sülle istuda ja mind suudelda."
"Mida? Mis ta on sind juba suudelnud, või kust sa seda võtad?"
"Jah, täpselt nii oligi."
"...et ta istus sulle sülle, kui ma köögis olin?"
"Jah, täpselt nii."
"Sa teed praegu nalja... Väga naljakas küll. Ja mis sa oled nüüd armunud või?"
"Ei, üldsegi mitte. Sina teed praegu nalja vist..."
"Aga kui sa pole armund, siis ma näe probleemi nagu."
"Oota nüüd, misasja? Et see on siis okei, et iga kord kui sa õega kööki lähed, istub ta mulle sülle ja üritab..."
"Ma ei öelnud, et see on okei."
"Mida sa siis ütlesid? Et sa ei näe probleemi, kui ta sealjuures mulle veel käsi taskusse ajab?"
"Äkki sul on taskus midagi, mis võiks talle huvi pakkuda?"
"Mitte midagi ei ole seal. Sa tead väga hästi, et mul on mõlemad taskud täiesti katki."
"Väga vaimukas. Hahaaa... Milles su probleem ikkagi seisneb?"
"Ma just rääkisin sulle..."
"
Fa-faa, very funny."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home