SIMULAAKRUM

*

best friends

“...ja ma ei saa aru, kumba ma neist tegelikult armastan. Tegelikult olen ma neid mõlemaid kunagi väga-väga armastanud, aga praegu maidea enam. Peeter on armas. Nagu turvaline sadam. Oli mis oli, eksole, see ei loe! Ardo on jälle huvitav, ikka veel selline mysterious man. Ja nüüd on nad mõlemad tagasi ja hoopis teistmoodi kui kunagi varem. Ma vist armastan neid mõlemaid täpselt sama palju. Ma tõesti ei tea... Aga nad on nüüdseks omavahel parimad sõbrad ja see teeb kogu asja muidugi päris keeruliseks... Vaata, kui me kolmekesi koos aega veedame – noh, saad aru küll – grillime, käime kinos ja peol, siis oleks kõik justkui täiesti korras. Ja me kõik oleme parimad sõbrad, mul on mõlema mehega nö "väliselt" absoluutselt sarnane suhe. Me oleme nagu üks big fucking family.
Aga saad aru, ma ei suuda isegi Peetrit ja Ardot sellisel moel ette kujutada. Ma lihtsalt ei suuda ette kujutada, et nad omavahel ka suhtlevad ja et mind ei olegi seal juures. Ma lihtsalt ei suuda! Mul pole õrnaaimugi, mida nad näiteks minust omavahel räägivad. Kas nad üldse teavad või vähemalt aimavad? Tegelikult ei ole mul aimugi mida mehed üldse omavahel räägivad, kui nad ikka räägivad... Äkki nad räägivad ainult mingeid arvuti asju? /.../
Ma ei tea mitte midagi enam... Mu aju tõrgub mõtlemast. Ja kõige krooniks ma keppisin nüüd veel sinuga, eksole. Ma tõesti ei oska enam midagi mõelda --

Hahaa!, tähendab, kas sa tahaksid äkki meie kambaga liituda? Sina, kui nö "minu kolmas võimalik armastus". Aga äkki läheksime kõik koos grillima või teeks muud sellist kinky’t?”
“See kindlasti lõppeb kunagi 4-some’iga, ma loodan.”

0 Comments:

Post a Comment

<< Home