SIMULAAKRUM

*

provokatsioon

“Ma vaatan, et te jõllitate mu rindu pidevalt. Niisiis –, mis te arvate, kas ma peaksin neid äkki hoopis pluusi peal kandma?”
“Ei oskagi kohe öelda... aga palun näidake, siis ütlen, kas see võiks teile sobida.”
“Arvate? Äkki ma koorin end siin kohe täiesti paljaks?”
“Aga muidugi! Te ei häbene ju ometi oma keha!”
“Ei häbene. Aga kui kutsutakse politsei, siis me õhtu ongi rikutud.”
“Ärge pabistage. Suvel võeti mingi seadus vastu, et isegi nudistid ei riku avalikku korda. Ma ei näe probleemi. Ja väike sekeldus ei riku kindlasti seda õhtut.”
“Tähendab – ....”
“Või te eelistaksite wc-d? Kumba... meeste või naiste oma?”

“...tähendab. Okei, vaadake läbi pluusi siis ikkagi. Ma luban. Ma parem ei hakka üldse keelama.”

1 Comments:

At 3:36 PM, Blogger Risto said...

:)
nunnu

 

Post a Comment

<< Home