SIMULAAKRUM

*

Tere Kris,

Tahtsin sulle öelda, et ma ei saa sinuga täna sinna kontserdile tulla, sest mu kassil on kõht lahti. Ma olen jumala hulluks minemas. Peaks selle looma vist vannituppa kinni panema... Paneks kohe vanni ja paneks kaane ka peale. Võibolla peaks vanni vett täis ka laskma. Ma ei tee praegu nalja! Pole midagi hullemat kui lahtise kõhuga toas ringi tuiskav kass...

Aga noh, muidu on ta mul ikka tubli. Eile avas ta iseseisvalt Whiskas'i purgi. Homme ilmselt küpsetab õunakooki...

Sorry tänase pärast. Aga me näeme juba ülehomme. Kingi mu pilet esimesele ilusale plikale, keda teepeal kohtad. Ja palun käitu korralikult.


Sinu Tibu

2 Comments:

At 11:19 AM, Blogger Heli said...

Ahahhaa... ega Su kassi nimi juhuslikult Peemot ole? Mõnus laupäevane lugemine igatahes:)

 
At 11:59 AM, Blogger Kris © said...

mul ei ole kassi paraku

 

Post a Comment

<< Home