SIMULAAKRUM

*

korralikud tüdrukud

Hei! Kuule! Poisu! Poisu. Poisu, uu-uuu!
/nipsutab sõrmi/
Kuuled sa mind, poisu? Mis teed seal üldse, ahh? Tule siia poole, poisu. Tule mulle lähemale. Tule-tule. Palun, pliis-pliis. Noooh? Oota, las ma vaatan sind nüüd lähemalt...Poisu, mis sa tegid seal? Mis sa lugesid? Näita mulle ka. Oi, sa loed SLOooo-d. Kle, poisu, loe mulle horoskoopi. Loe jäära, sest ma olen jääää–(r).
Ausõna.
/naeratab/
Poisu..., kuule, – mis su nimi on? Uu-uu! Kuuled või? Mis su nimi on, poisu? Oiii, Kris on ju täitsa tore poisu nimi. Mu kuti nimi on ka Kris, kas tead?
Ausõna.
/naeratab/
Hei! Kuule! Kris-poisu, mis sa homme õhtul teed? Tule mulle homme õhtul külla. Mis sa arvad, poisu? Sa ju tuled mulle homme külla? Me sebrannaga mõlemad ootame sind väga külla. Me ju meeldime sulle, onju? Onju, me mõlemad meeldime sulle. Poisu, oota nüüd. Onju, me meeldime sulle? Vaata nüüd mulle otsa! Nii. Onju me meeldime sulle, eksole. Eksole, sa - näed-näed-näed... vaata-vaata! Me oleme toredad. Ja sa võid üksi ka tulla. Sa ei pea sõpra kaasa võtma, kui sa ei taha. Me oleme korralikud. Homme oleme me täiesti korralikud.
Ausõna.
/naeratab/
No vaata nüüd kui nunnu ta on. No vaata! – Poisu, kui vana sa oled? – No vaata nüüd teda! Absoluutselt nunnu. – Poisu, kle, sa oled nii nunnu! Sa pead meile külla tulema. Päriselt ka pead. Ja ma ei ela kuskil lasnamäel, ausõna. Ma elan kesklinnas. Me mõlemad elame täiesti kesklinnas – absoluutselt kesklinnas...
/läheneb ja sosistab kõrva/
Kas tead, poisu, me elame sssssüdalinnas ja meil on ilmatussssuuuuuur mullllivannnnn.
/naeratab/
Kuule. Anna meile oma number, poisu. Palun anna. Me helistame sulle homme, kas tohib? Tohib me helistame sulle homme kell kaheksa ja kutsume külla? Ja pärast läheme pittu. Ja ausõna, me lubame olla korralikud...
::: Me lubame olla korralikud tüdrukud :::
/sssssosistab/
Ausõna...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home