SIMULAAKRUM

*

happy neverending story

/tüdruk keerab end aeglaselt ümber, vaatab noormehele surmtõsiselt otsa ja lausub/
“Sa oled kõigest valesti aru saanud. Mitte midagi sellist me vahel ei toimunud. Kuidas sa saad nii valesti mäletada? Ja mis armastusest sa räägid? Sisuliselt me olime ju sõbrad, kes vahetevahel, eksole...”
/noormees noogutab innukalt kaasa ja täiendab/
“Jah, ja see vahetevahel oli ka veel eriti vahetevahel, millel pole mingit tähtsust. Tegelikult ei juhutunud absoluutselt mitte midagi. Vabandust, kuidas su nimi oligi? Katrin? Ahaa, Katrin. Tead, Katrin, ma usun, et tegelikult olen ma viimased 4 kuud hoopis käsitööga tegelenud – õmblemise ja tikkimisega –, ja sinu naljakad jutud autoliisingust ja rasedusest olid lihtsalt minu väljamõeldised, – minu nö päris vildakas seksuaalfantaasia.”
“Täpselt nii oligi.”
“Väga hea.”
“Justnimelt.”
“Värdjas.”
“Jobu.”
“Okei.”

/paus/
“Äkki last fuck?

“Olgu.”

0 Comments:

Post a Comment

<< Home