SIMULAAKRUM

*

tungid ja tungisaatused
(tervitused sssss... :Sigmundile)

ma tahan kirjutada nii et ma kaotaksin enda mina ja ma tahan kirjutada et kaoksid sina et sa lahustuksid kirjavahemärkidesse ja tappa sind sõnadega olematuks ja ma tahan sind keppida oimetuks ja karjuda sulle hinge armastust mis on ammu otsas ja mis ei tule enam iialgi tagasi ja ma tahan sind hellalt süles hoida ja paluda vabandust tuhandete suudlustega ja siis virutada sulle täiest jõust vastu vahtimist ja vaadata kuidas veri su ninast voolab nagu nasaalne kuupuhastus ning ulatada sulle taskurätik et sa end korda teeksid ja küsida hoolitsevalt kas kõik on ikka korras ja meenutada sinu sõnu mis sa kunagi mulle öelnud ja paluda sind viisakalt kohvile ja vaadata sulle sügavalt silma ning kutsuda sind armsaks tibukeseks ja istuda klaveri taha ja mängida sulle mahedalt et sa unustaksid enda elu ja viia sind alfaga sõitma ja kihutada loojangu poole nagu pöörane ning sõita sinuga randa vorstikesi küpsetama ja keppida sind veelkord ja veelkord ning seekord perse ja suhu et sa nutaksid ja läkastaksid ja vihkaksid mind südamest ning siis visata sind külma vette ja soojendada sind villase teki sees ja väänata su märgadest juustest vett kananahale ja hoida sind enese vastas kuni sa nuuksudes uinud ja suudelda sind laubale ja jätta sinuga hüvasti ning jätta sind liivale magama ning tõmmata end täiesti pilve ja kihutada mõtlematult kodu poole ja sattuda autoõnnetusse ning haiglasse ja nuruda iga tunni tagant õelt morfiini ja paluda et ta mulle handjobi teeks ja
paluda
paluda
paluda
seda viimset kümnekordset doosi
et ta lõpuks ometi lubaks mul minna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home